Chery Magazin

#25392 simon88
Ha eh frog
ha bim Chery lessä
es paar interesanti inserat gsee !
und den muess me of en hotlain ah lüte
und den eh code ig werd meh verbunde met dere person .
jetzt zu minere frog het scho mol öber of sone numere aglüte ?
und wird mi nur abzockt ?
oder ergibt dich wirklich eh träff ?

Antworten 3 NEU > ALT

#25512 solar74
Es ist reine Abzocker-Site. Alles was mit Code zu tun hat, oder sexwillige Frauen, die ohne finanziellen Interessen eine Anzeige machen, ist eine Abzocker-Bande.

Sexwillige Frauen, ohne OFI, findet man nur live im Ausgang an der Bar, Disco oder Pub. Aber sicher kaum im Internet. Besonders nicht, wenn es um eine Chiffre-Nummer geht, Codes, wo man vorher auf eine 0900XXXXXX anrufen muss und dergleichen.

Da sparst lieber das Geld, und gehst direkt in ein Studio, oder gibst es an einer Tresen aus, für ein kühles Blondes oder was dir halt lieber ist.
#25398 hari
sie het voll recht,muss gestoh eschmer au scho so passiert,telefon konnd teur
#25395 shaktije
Hoi Simon, ich chan dir nur arate, lass dFinger defo, en Fründ vo mir hätt dete aglüte und isch immer wieder vertröschtet worde, wege irgendwelche Zwüschefäll oder sie isch chrank etc. choschtet viel Geld und am Schluss lernsch gar niemert kenne. Ich han das vo ihm erfahre, will er zu mir Vertraue hätt, natürli würd er das nie suscht verzelle, will mer das ja nöt wott zuegäh. Also denki nöt dass es zuneme Treff chunnt. Liebi Grüess shaktije

Unsere Partner

COPYRIGHT © 2007-2024   ·   HUHRZEIT 13:10
Forumregeln   ·   Nutzungsbedingungen   ·   Datenschutzerklärung   ·   Info   ·   Werbung   ·   Kontakt